2014. október 9., csütörtök

te meg kérded, hogy szeretni

úgy kell-e, hogy sokszor mondom, hogy szeretlek meg más ilyenek

Csak egy kicsit kellett összeszednem magam, és lám. Köszönöm. Sokkal boldogabb hely lett a világ 24 óra alatt. Különleges ez a nap. Főleg így, hogy még több ilyen nap reményét hordozza.

majd én fogom a szép szavakat a nyelvedre ráhelyezni, hogy beszélj velük hogy ha tetszik

Azt mondtad, hogy ő nem szeretett annyira, mint én téged. Érdekes ebbe belegondolni, hogy én jobban szeretek valakit, úgy igazából, mint más. Én szeretek valakit. Maga a cselekvés is fura, de most mégis természetes. De számomra inkább az a meglepő ha téged valaki nem úgy és annyira szeret, mint én. Teljesen evidensnek veszem, hiszen te egy jó ember vagy. Ha én észrevettem, és valljuk be nem volt nehéz, akkor más miért nem? Hogy lehet ilyen? Tényleg hihetetlen. 

hello, hogy vagy, jó hogy vagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése