2014. október 22., szerda

második esélyt mindenkinek!

Kettő lett, maradhat? Ez így már neccesebb, nem tudom. Egyet minimum, egyet mindenkinek. Meg kell adni az esélyt arra, hogy jobb legyen, mint először. Vagy rosszabb. De ezt te akkor még nem tudod, csak vársz. Jelek vannak.

Jelek. Csak az a kérdés, hogy ki mit hisz el belőlük és mennyit tulajdonít nekik. Eléggé megcsavart végkifejletet is hordozhatnak, meg gyakran morbid is, de én még mindig úgy hiszem, hogy felesleges várni rájuk. A jelek csak úgy történnek, nem számítasz semmire, aztán történik valami, amit te az aktuális kérdésedre rávetítesz és megvilágosulsz. Ez egy jel volt. Látod? Nem azt mondod, hogy ez egy jel lesz. Csak utólag konstatálod, hogy ez az pedig volt. Ma nem kértem, nem vártam őket és mégis tudom, hogy haza kell mennem. A világos nadrágom és a forró kávém bánta. Caution! I'm hot. Mostmár tényleg. Szóval jelek vannak, történnek, te meg észreveszed vagy nem. Aztán majd megbánod, vagy örülni fogsz neki. semmim nincsen amim eddig nem volt
meg úgy éreztem ahogy érzek most is
csak én felelhetek jó. Várd ki a végét.
Visszatérve, összegzésül, azt állítom, hogy második esély mindenkinek jár, de senkitöbbet harmadszor! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése