2014. augusztus 14., csütörtök

azt hittem érdemes...

...hát annyira talán mégsem. Nem tudom mi lesz most, nem tudom miért van. Rossz helyen sétálok. De szerintem jó irányba. Nem tudok segíteni magamon, csak erre tudok gondolni. Telnek és fogynak a napok, mindjárt.
eZ 1 új korszak kezdete, és nem csak a névjegyzékem szelektáltam le. Picit meglepődtem, picit csalódtam, de már mindegy. Valahogy csak azt kell mondanom megérte. Persze minden sokkal egyszerűbb lenne, ha nem mindig egy ilyen drasztikus/drága/halálos esemény kísérné röpke kis életem fordulópontjait , de ez ellen sem tehetek. Úgy tűnik kell az ilyen, nem hagyhatok nyomokat. Fel kell égetni mindent, és majd kiderül mi éli túl és éled újjá. Ki. Kényszer, érdek, ösztönélet. Lovasi egy isten!



ui.: tudtam. én már akkor is tudtam! nem lehet velem csak úgy mindent elhitetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése